Announcement

Collapse
No announcement yet.

Soundman`s 124-drosje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Følger med

Comment

kan bli stiligt dette
      2 loud

Comment

Kutt ut Mac ampene , å skaff noen andre 90talls killer , 3x Harman/Kardon TC600Q hehe

Da blir det riktig old school fra GTI sin tid

Venter spent videre på bygging..

Comment

Har du to TC 600 som du bytter i en MC 440, er det greit, det.
          Skulle jeg brukt TC, hadde det blitt 2 600, en 400 og to 300.
          Mathias.... Soundman is alive
          Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
          Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

Comment

ikke noe problem med basskasse baki i en merc sedan vettu Mathias ;-)
            Ronny Karlsen
            02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
            96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
            Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

Noe mer som skjer her da? :-)

Sent from my LT26w using Tapatalk

Comment

Her har det ikke skjedd mye.... Blitt en liten forandring i planene, uten at jeg vil si at det blir helt "gale-mathias" på forsterkersiden. Er det noen som har liggendes en McIntosh MC 443 å samle støv, er jeg mottagelig.

Dashbord-løsningen jeg prøvde funket drit, så jeg tok det pent ut, tok ut elementer og spiller, og knuste hele greia med truck og en pakke mdf-plater (120x240cm). Begynner med ny dash når plussgradene kommer, litt kaldt å drive ute.
                Mathias.... Soundman is alive
                Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

Comment

Working...
                X